+420 775 766 210 svobodova@aidata.cz
Vyberte stránku

Mé první setkání s feedy bylo značně rozpačité. Coby markeťačka jsem přebírala po nemocném kolegovi realizaci velkého e-shopu. On měl rozjednanou spolupráci s IT firmou, která měla celou zakázku realizovat. Vlastně už to bylo „skoro hotový“.

Což v praxi vypadalo tak, že nebylo nic. Ani základní funkce. Přesun zboží mezi kategoriemi mohl udělat pouze onen programátor. Ten byl ovšem natolik vytížený, že se na každý jeho sebemenší zásah čekalo týdny! Úprava popisku byla nemožná. Úprava cen také. Vlastně všechno bylo nemožné.

Po dohodě se zadavatelem jsme tuto spolupráci ukončili a vybrali Shoptet coby nejschůdnější řešení. A musím dodat, že výborné! Feedy nám spravovala jedna z firem z katalogu. Vynikající komunikace, přiměřená rychlost. Ve srovnání s předchozí zkušeností téměř zázrak. Zboží bylo nahrané a já coby správce e-shopu zboží řadila do kategorií, řešila popisky, ceny, chyby, chybějící zboží. Kdo někdy ručně třídil tisíce produktů, pochopí mou tehdejší frustraci.

Při manuální práci na e-shopu jsem se začala více zabývat feedy. Možnostmi zpracování dat v databázi. Úpravami. V té době se nám třeba přepsala data u produktů, protože jednotliví dodavatelé měli stejné kódy. Také jsem zjistila, že ve feedech jsou informace, které na našem e-shopu chybí. Správce feedu sice stále komunikoval velice mile, práce ovšem vázla čím dál více. Každou úpravu jsem několikrát urgovala.

Takže ať jsem chtěla či nechtěla, do problematiky jsem se nořila stále hlouběji. A také jsem viděla, kolik té nudné manuální práce na e-shopu bylo naprosto zbytečné, protože se dala udělat v databázi během půl hodiny. Že se řadě problémů dalo předejít, pokud by správce feedu měl zájem se tím zabývat.

A výsledek? Vidíte sami. Přizvala jsem ke spolupráci několik známých, velice schopných programátorů, kteří se celý život zabývají databázemi. Programátoři jsou opravdu profesionálové. Já mám zkušenosti z druhé strany. Vím, jaké to je starat se o velký e-shop. Jaké na správce čekají nástrahy. Jak jim předejít.

Jaká je naše konkurenční výhoda? Rychlost. Zpracovaný feed jsme schopni předat ke kontrole na testovacím e-shopu do 72 hodin od jeho převzetí. Předcházení komplikacím. Komunikace – nejsem programátor, ale markeťačka. Což v reálu znamená, že se s Vámi o technických záležitostech budu bavit civilním jazykem. Pokud bude třeba rozhodnutí z Vaší strany, srozumitelně Vám vysvětlím možnosti a jejich dopad na Váš obchod.

A záruka? Naši práci nám platíte až po kontrole svých produktů nahraných na testovacím obchodě. Nesepisujeme smlouvy (protože to celou práci prodlužuje).